Nowy produkt
Książka odpowiada na pytania: czym jest wywiad biznesowy, jak organizować funkcje wywiadowczą w organizacji, nie naruszać przy tym prawa karanego i cywilnego ani zasad etyki, czy pozyskiwać, przetwarzać i analizować informacje biznesowe.
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Pełny tytuł: Wywiad biznesowy. Praktyczne wprowadzenie
ISBN: 978-83-63391-30-0
Autorzy: Aleksandra Bielska (redaktorka, autorka), Paweł Smółka (redaktor, autor), Kazimierz Turaliński, Maciej Jankielewicz, Marcin Gałczyński, Sebastian Błażkiewicz, Agnieszka Socha
Wydawca: Wydawnictwo Nieoczywiste, 2017
236 stron / format B5, oprawa miękka klejona
Opis wydawcy:
Oddajemy w Twoje ręce, drogi Czytelniku, książkę na intrygujący temat, który jednocześnie niesie wysoką, konkretną wartość dla każdego decydenta zainteresowanego budowaniem i wzmacnianiem przewagi konkurencyjnej zarządzanej przez siebie organizacji. Niniejsze opracowanie pomyślane zostało jako przystępne wprowadzenie w tematykę wywiadu biznesowego i przybliża najważniejsze kwestie związane z jego praktyką. Autorzy założyli, że odbiorcą książki jest osoba zainteresowana rozpoczęciem kariery jako analityk wywiadu biznesowego lub osoba, która rozważa wykorzystanie i profesjonalizację funkcji wywiadowczej w swojej organizacji. Z tego względu w książce można znaleźć podstawowe, praktyczne informacje dotyczące: