Wywiad biznesowy - praktyczne wprowadzenie

Nowy produkt

Książka odpowiada na pytania: czym jest wywiad biznesowy, jak organizować funkcje wywiadowczą w organizacji, nie naruszać przy tym prawa karanego i cywilnego ani zasad etyki, czy pozyskiwać, przetwarzać i analizować informacje biznesowe.

Więcej szczegółów

Ten produkt nie występuje już w magazynie

69,00 zł brutto

Więcej informacji


Pełny tytuł: Wywiad biznesowy. Praktyczne wprowadzenie

ISBN: 978-83-63391-30-0
Autorzy: Aleksandra Bielska (redaktorka, autorka), Paweł Smółka (redaktor, autor), Kazimierz Turaliński, Maciej Jankielewicz, Marcin Gałczyński, Sebastian Błażkiewicz, Agnieszka Socha
Wydawca: Wydawnictwo Nieoczywiste, 2017
236 stron / format B5, oprawa miękka klejona

Opis wydawcy:

Oddajemy w Twoje ręce, drogi Czytelniku, książkę na intrygujący temat, który jednocześnie niesie wysoką, konkretną wartość dla każdego decydenta zainteresowanego budowaniem i wzmacnianiem przewagi konkurencyjnej zarządzanej przez siebie organizacji. Niniejsze opracowanie pomyślane zostało jako przystępne wprowadzenie w tematykę wywiadu biznesowego i przybliża najważniejsze kwestie związane z jego praktyką. Autorzy założyli, że odbiorcą książki jest osoba zainteresowana rozpoczęciem kariery jako analityk wywiadu biznesowego lub osoba, która rozważa wykorzystanie i profesjonalizację funkcji wywiadowczej w swojej organizacji. Z tego względu w książce można znaleźć podstawowe, praktyczne informacje dotyczące:

  • celu i zakresu wywiadu biznesowego;
  • organizowania funkcji wywiadowczej w organizacji i jej realizowania zgodnie z prawem i standardami etycznymi;
  • pozyskiwania, przetwarzania i analizowania informacji;
  • raportowania wyników analiz wywiadowczych;
  • korzystania z zewnętrznych dostawców usług wywiadowczych oraz świadczenia usług wywiadu biznesowego jako zewnętrzny dostawca;
  • stosowania wywiadu biznesowego do wspierania strategicznych decyzji, w szczególności w kontekście innowacji i innowacyjności.



Spis treści:
 
Wstęp
Rozdział 1 - Definicja wywiadu biznesowego
Rozdział 2 - Wywiad biznesowy w działalności gospodarczej: podstawowe aspekty, które należy wziąć pod uwagę
Rozdział 3 - Etyczne i prawne aspekty działalności wywiadowczej w kontekście polskiego ustawodawstwa
Rozdział 4 - Pozyskiwanie danych: dostępne źródła, ich eksploatacja oraz mocne i słabe strony
Rozdział 5 - Analiza danych: techniki analizy jakościowej
Rozdział 6 - Wspieranie procesu decyzyjnego. Prezentacja wniosków i rekomendacji
Rozdział 7 - Outsourcing usług wywiadowczych
Rozdział 8 - Wywiad biznesowy w służbie innowacyjności
O autorach
Bibliografia

Produkty powiązane