Nowy produkt
Kompendium wiedzy na temat marketingu w Internecie - czyli jak zgodnie z RODO, skutecznie i niedużym kosztem dotrzeć do klientów oraz wypozycjonować swoją ofertę.
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Pełny tytuł: Złote zasady marketingu online
Seria: Prawo i ekonomia
Autor - Matthew Jagiello
Wydawca - "ARTEFAKT.EDU.PL sp. z o.o.", Kraków 2018
ISBN 978-83-64983-10-8
250 stron/format A5, oprawa miękka, klejona
Jeśli nie zaznaczono inaczej, obniżka ceny dotyczy różnicy aktualnej oferty z ceną okładkową i nie ulegała zmianie w ostatnich 30 dniach.
W dzisiejszym świecie profesjonalna sprzedaż towarów i usług istnieje głównie w sieci internetowej. Ale samo być, nie znaczy mieć - celem biznesu jest generowanie zysku. Miarą sukcesu staje się skuteczne dotarcie do klientów w Internecie. Chcesz wiedzieć, jak to zrobić, a przy okazji pokonać rynkową konkurencję i zaoszczędzić sporo pieniędzy na kampaniach reklamowych? Odpowiedzi na te i więcej pytań odnajdziesz w niniejszej książce.
Nie ma znaczenia, czy właśnie wpadłeś na pomysł biznesu życia, czy już od lat prowadzisz własną firmę. A może dopiero zaczynasz od strony internetowej i nie wiesz jak krok po kroku ją właściwie stworzyć, albo dawno funkcjonujesz na wirtualnym rynku, ale niekoniecznie wiesz jak przekonać do siebie szerszą rzeszę klientów? W każdym z tych przypadków poznanie złotych zasad i tajników marketingu online pomoże w generowaniu większych zysków. Poniżej kilka głównych zagadnień opisanych w poradniku:
Matthew Jagiello: ekspert od digital marketingu i nowoczesnych technologii. W branży od 2010 roku, rozwijał w Polsce takie marki jak Intel, ASUS, Huawei, Nikon i Schneider Electric. Trener Startup Academy, prelegent Google Developer Group Polska, występował m.in. w Hamburgu i Barcelonie. Urodzony w roku 1991 w Warszawie. Absolwent Filologii Angielskiej na Uniwersytecie Warszawskim, uzyskał stypendium naukowe w Tartu Ülikool (Tartumaa, Estonia). Prywatnie miłośnik gadżetów i aktywnego trybu życia.
Spis treści:
Powitanie s. 9
1. Krótka historia marketingu s. 11
1.1. Definicja s. 11
1.2. Ewolucja medium s. 13
1.3. Logo s. 13
1.4. Znak s. 16
1.5. Ekstrawagancja s. 18
1.6. Maskotki s. 21
1.7. Piosenki firmowe s. 22
1.8. Internet s. 23
1.9. Cel s. 24
2. Strony internetowe s. 26
2.1. Fold s. 32
2.2. Reszta strony s. 41
2.3. Kontakt s. 50
2.4. Elementy graficzne s. 51
2.5. Landing page s. 52
2.6. Wydajność s. 58
2.7. Plik .htaccess s. 68
2.8. CDN s. 75
2.9. Zewnętrzne skrypty s. 77
2.10. Znaki zapytania s. 78
2.11. Google AMP s. 79
3. Promocja strony i PR s. 81
3.1. Pozyskiwanie ruchu s. 81
3.2. Public Relations s. 81
3.3. Outreach s. 89
3.4. SEO s. 90
3.5. Płatne formy s. 110
3.5.1. Bannery s. 111
3.5.2. SEM s. 113
3.5.3. AdWords c.d. s. 114
3.5.4. Reklama bezpośrednia s. 115
3.5.5. AdBlock s. 117
3.5.6. LinkedIn s. 118
3.5.7. Facebook s. 120
3.6. Inne formy s. 132
3.6.1. Affiliate s. 132
3.6.2. Kupowanie ruchu s. 133
3.6.3. Remarketing i Retargeting s. 134
4. Newsletter s. 137
4.1. E-mail marketing s. 137
4.2. Jak nie wpaść do spamu? s. 139
4.3. Jak sprawić, że ktoś otworzy i przeczyta Twojego maila? s. 158
4.4. Treść wiadomości s. 161
5. Social Media s. 164
5.1. Post idealny s. 164
5.2. Najczęstszy błąd na Facebooku s. 169
5.3. Kupowanie interakcji s. 171
6. Video marketing s. 173
6.1. YouTube s. 173
6.2. Umieszczanie filmu poza YouTube s. 178
6.3. Zdobywanie zasięgu s. 185
6.4. Webinary s. 187
6.5. Crowdfunding s. 190
6.6. Vimeo i inne serwisy s. 191
6.7. Technologie jutra s. 191
7. Słowo pisane s. 194
7.1. Content marketing s. 194
7.2. Copywriting s. 197
8. Grafika s. 203
8.1. Technikalia s. 203
8.2. Internet s. 207
8.3. Estetyka s. 210
9. Zarządzanie kryzysowe s. 214
10. Analityka i podejście iteracyjne s. 218
10.1. Narzędzia analityczne s. 219
10.2. Ecommerce s. 224
10.3. Mailingi s. 224
10.4. Kliknięcia s. 225
10.5. Śledzenie przewijań s. 226
11. Aspekty prawne – prawo autorskie i ochrona danych osobowych s. 227
11.1. Najważniejsze zmiany wprowadzone przez RODO s. 235
12. Układanie strategii s. 240
12.1. Świat offline s. 241
Fin s. 243